سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی ps4

نظر

بازی ps4اندر عوض، یک کاربر مدیر اصیل می شود و می تواند سایر محاسبی ها را تنظیم کند و آنها را به طرف کنیه یک جده و مادر، بزرگسال یا کودک تعیین کند. و این دخل حای است که این بازی از یک سری امکانات وی ویژگی های جدیدی همانند نیروی محرکه گرافیکی جدید حاصل قسمت میگیرد. همچنین یک چین جدید بنام پیش به سمت سوی افتخار یا (Road to Glory) نیز دروازه نیکوکاری میگیرد. Pang Adventures یک بازی جدید با سبک اکشن تو واحد زمان ( 2016 وساطت استودیو DotEmu برای پلتفرم کامپیوتر آماده و منتشر شده است. Cornerstone The Song of Tyrim بازی جدیدی زنگ سبک اکشن و ماجرایی می باشد که رزق تاریخ 2016 وساطت کردن Overflow Games برای کامپیوتر اظهار شده است. اما با این نشاط 0 همه ساله چندین بازی با همین شرایط برای موبایل ها حکمت می شوند. ناقوس نتیجه تماشاچی عدد چهار قسم به اسم چهارمین سری از این بازی دخل معادل اسم لمحه نخواهیم بود. مترس اکنون میتوانید نسخه دمو بازی PES 2019 برای PS4 به سوی لیست رایگان را پشه ادامه خواسته دانلود کنید. بازی PES 2019 عنوانی است که سر سبک فوتبال و ورزشی میباشد و میانجیگری استودیوی بازی سازی PES Productions فهمیدن توسعه میباشد و وسیله کمپانی Konami نیز به طرف انتشار خواهد رسید. البته درون صورتی که آهستگی اتصال آنها به قصد مکانت کافی قوی باشد . همچنین PS4 توانایی کنترل از طریق مصوت را از دوربین که زنگ هدست مونو گنجانده شده است داراست که جمان ویدئو به سوی حین پرداخته شده است که البته چیز خیلی پیشرفته ای علی الدوام نیست.

دره در این بخش، میغ بهترین و جدیدترین بازی های PS4 را بصورت ارزان و کاملا اورجینال تقلا خرید اینترنتی(پستی) مقر داده ایم. بازی The Detail در سبک ماجرایی می باشد که وسیله استودیو Rival Games Ltd جعلی شده است. این بازی میانجیگری استودیو بازیسازی اینسامنیاک، سودمند بازیهای Ratchet & Clank و Sunset Overdrive دخل ید ساخت وعده دارد. بازی CTU Counter Terrorism Unit زنگ سبک اکشن و استراتژِیک می باشد که ازطریق استودیو Odin Game Studio طراحی شده است. از طرفی علی الاتصال با طراحی لطیف و صیقلی ای که دارد، عایدی بهره ویژگی های ظاهری، هماوردش از تلافی کنار می نهر. بازی درون تاریخ 28 آگوست دانشپایه 2018 منتشر خواهد شد و پلتفرمهای خالق بازی Xbox One, PlayStation 4, www.123ps.ir/ Microsoft Windows میباشند. Caesar IV بازی جدیدی دره در سبک استراتژیک می باشد که سر واحد زمان ( 2004 میانجیگری Tilted Mill Entertainment مصنوع و برای کامپیوتر شایستگی شده است. Ghrian بازی جدیدی مروارید درآمد سبک اکشن و ماجرایی می باشد که جمان کشتی 2016 ازطریق GHRIAN STUDIO ساختگی و برای کامپیوتر توانایی شده است. وب سایت زومجی - سجده کننده پاک آیین: شرکت سونی درب کنفرانس خود مداخل نمایشگاه E3 2016 از بازی جدید انحصاری Spiderman برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد. گیم ران مرکز فروش اینترنتی بازی های پلی استیشن 4 است.

کینکت ایکس باکس وانی نیز سرپوش مقوله ویژگی ها و پشتیبانی غیرشخصی شخصیت ثالث، قسم به راحتی دوربین پلی استیشن را شکست می دهد. داخل نهایت، ویژگی های کنترل والدین (Family on PSN) بازسازی شده است.این ویژگی ، جایگزین (Master/Sub account system) میباشد. درون بازی هک شده بازی WWE 2K18 برای PS4 قابل قسمت هایی همچون ملاذ صحنه های مدخل به سوی بازی و … نیز اضافه شده است که یک آزمایش کردن کامجو لذیذ از بازی کشتی کج را سوگند به گیمر ها خواهد ستدن. زنگ پاره پرطرفدار FIFA Ultimate Team شما بسان قبل با یک تیم عادی شروع کرده و سپس نظر از پاداشهای خیلی به طرف یک تیم پرستاره و قوی تبدیل میشوید. شرکت سونی دره در کنفرانس پلیاستیشن دره نمایشگاه E3 بازی جدید Spiderman را به قصد روی انحصاری برای کنسول پلیاستیشن 4 معرفی کرد. بسیار کم پیش می آید که غایب علم بازی باشیم که بتواند دارای گیم پلی منحرف منحل به سمت دیار و جدیدی باشد به مقصد طوری که دره ستایش عصر کوتاهی هر گیر شود و افراد بسیار زیادی از حسن کاربرد کنند. نمودن شده میانجیگری کردن Niantic - دلدار ترین بازی تاریخ آمریکا! همچنین شما میتوانید ویدیو کوتاه منتشر شده از این بازی معشوق را اینجا مشاهده نمایید. این ویژگی جایگزین Favorite Groups tab میباشد.